«Дадаїсти не являють собою нічого, нічого, нічого, безсумнівно, вони не досягнуть нічого, нічого, нічого».
Дадаїзм – найбільш хаотичний, строкатий, короткочасний, позбавлений будь-якої програми напрям модернізму.
Так, на Нью-Йоркській виставці дадаїстів 1917 р. Марсель Дюшан виставив різноманітні колажі («ready made» – готові вироби, що вводяться в зображення, наприклад наклеєні на полотно тирса, недопалки, газети і т. д.), в які було включено навіть фонтан у вигляді пісуара.
Керамічний пісуар, підписаний псевдонімом R. Mutt, став предметом численних суперечок, жорстокої критики і домислів.
Зараз «Фонтан» вважається одним з найвпливовіших творів мистецтва у світі.